Refunderingspolitik

Handelsbetingelser

 

Moodstory.

Hjulmsgervej 13C

7100 Vejle

Tlf.: 26240529

CVR 44269473

 

Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.

 

Moodstory. tager imod online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mobilepay Online samt Anyday. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.

 

Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

 

Moodstory. benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.

 

Levering

Vi leverer kun varer inden for Danmark. Leveringstiden for din ordre er normalt 1-3 hverdage. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted første hverdag. Ved bestilling på hverdage inden kl. 12.00 bliver varen sendt samme dag.

 

Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.

 

Vi leverer til privatadresser i Danmark - dog ikke Færøerne og Grønland.

 

Alle varer leveres med GLS og DAO.
Der er fri fragt til nærmeste pakkeshop ved køb over kr. 499,- her kan der ligeledes vælges hjemmelevering til en merpris.

 

Retur og fortrydelsesret

Der gives ikke returret på varer købt på vores webshop, da produkterne er specielt fremstillet efter kundens ønske. Ordren fremstilles efter kundens ønske og printes efter specielle ønsker og er dermed ikke omfattet fortrydelsesret. Er du ikke tilfreds, kontakt os på mail; hey@moodstory.dk så finder vi en løsning

 

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget.

 

Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

 

Reklamation skal meddeles til Moodstory i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.

 

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.

 

Moodstory dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Reklamationer sendes til vores lager:

Moodstory

Hjulmagervej 13C

7100 Vejle

 

Persondatapolitik

Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af [virksomhedsnavn]. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

 

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til [virksomhedsmail] eller ringe på 26 24 05 29, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.

 

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

  • Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
  • Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
  • Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.

 

Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores hey@moodstory.dk