Handelsbetingelser for Moodstory
DKBIKE ApS
Hjulmagervej 13D
7100 Vejle
CVR: 44269473
hey@moodstory.dk
Betaling
Moodstory modtager online betalinger med; Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, Visa Electron.Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.
YouTube
Når du vælger at uploade en video fra f.eks din smartphone, lagres din video i moodstory’s system, indtil ordren behandles. Når moodstory behandler din ordre, tjekker vi den uploadede video, og derefter uploades den automatisk til YouTube med YouTube API services, hvor den er placeret permanent til brug for NFC chippen på plakaten eller kortene.
Videoer på YouTube pliver uploadet som skjulte filer, så de ikke er tilgængelige på moodstory’s YouTube profil, men kun for dem der scanner NFC chippen på plakaten og kortet.
Se YouTube’s betingelser her.
Se Google’s privatlivspolitik her.
Levering
Leveringstiden for din ordre er 2-4 hverdage.
Fortrydelsesret
Varens stand ved returnering
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Hjulmagervej 13D
7100 Vejle
hey@moodstory.dk
Ambassadører:
Ambassadører opretter en profil via login og indtaster nødvendige bruger oplysninger, til brug for indtjenings statistik.
Der skal indtastes et kontonummer, så vi hver måned kan indbetale den indtjening der er lavet i den forgangne måned.
Første præmien på 1.000 kr. udbetales til den ambassadør der har lave flest salg i indeværende måned, og trøste præmien på 500 kr. bliver udbetalt til en tilfældig udvalgt ambassadør.
For begge præmier er betingelsen for udbetaling af beløbene, at der er skaffet mindst 10 salg.
Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse
Cookies
På https://moodstory.dk/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.
Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://moodstory.dk/, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv. Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Moodstory’s hjemmeside.
Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
Klagemuligheder
Ved klage skal vores e-mail adresse angives: hey@moodstory.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu